همدان- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان گفت: مراسمی برای شهدای گمنام آرمیده در این شهرستان در قالب یادواره شهدای گمنام همزمان با سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد داوری دوشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان تویسرکان با بیان اینکه بعد از انتشار خبری در تاریخ نوزدهم آذرماه در فضای مجازی با این عنوان که «۳۱ روز گذشت شهید خیامیان سنگ مزار ندارد» و این نشان از ضعف مدیریتی بنیاد شهید تویسرکان دارد، افزود: از زمان شناسایی هویت شهید خیامیان بنیاد شهید فرآیند اداری را برای تهیه و نصب سنگ مزار شهید پیگیری کرده است.

وی تاکید کرد: گذاشتن و نصب سنگ مزار طبق احترام باید زیر نظر خانواده شهید خیامیان انجام گرفته می‌شدکه پس از در میان گذاشتن این موضوع روز جمعه ۱۹ آذرماه متن مورد نظر خانواده شهید توسط برادر شهید به دست ما رسید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان تصریح کرد: سنگ مزار این شهید گرانقدر توسط هنرمند تویسرکانی آقای تشکینی در حال انجام است و در روزهای آینده که با چهلم شهید خیامیان یکی خواهد شد سنگ مزار شهید نصب و رونمایی می‌شود.

وی متذکر شد: بنده به هیچ حزب، جناح و جریان خاصی تعلق ندارم و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود در این مدت قرار داده ام و مدیون خون شهیدان و دعای خیر خانواده‌های شهدا هستم.

داوری در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: اداره بنیاد شهید با همکاری دستگاه‌های ذیربط در قالب ستاد برگزاری مراسم استقبال از خانواده این شهید تازه شناسایی شده عهده دار تمام هماهنگی‌های لازم بوده است و رضایت خانواده شهید و شهید خیامیان ملاک اصلی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با همت مسئولین ذی ربط و مردم تویسرکان مراسم استقبال خوبی در تویسرکان برگزار شد که موجب رضایت خانواده شهید قرار گرفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان در پایان، خاطرنشان کرد: مراسمی برای شهید محمد خیامیان و شهدای گمنام آرمیده در شهرستان تویسرکان در قالب یادواره شهدای گمنام همزمان با سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ایام فاطمیه برگزار خواهد شد و در صورت رضایت و شرایط جوی هوا خانواده شهید خیامیان در این یادواره شرکت خواهند کرد.