اهواز- معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به جایگاه خوزستان در ورزش کشور گفت: شخص وزیر در بعد قهرمانی و همگانی توجه ویژه ای به این استان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بنیامین شکوه فر ظهر امروز دوشنبه مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه خوزستان به علت پهناور بودن و تفاوت‌های ورزشی، همواره برای وزارتخانه مهم بوده است، اظهار کرد: خوزستان دومین استانی است که تغییرات در مدیریت ورزش آن صورت گرفته است.

وی گفت: فرصت خدمتگزاری فوق العاده محدود است که باید از لحظه لحظه آن استفاده کنیم.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه وزارت ورزش مرکز صقل جمهوری اسلامی ایران است، افزود: اگر در بحث جوانان بدرخشید اتفاقات بزرگی در کشور رخ می‌دهد.

شکوه فر با بیان اینکه ۳۰ میلیون آدم مخاطب وزارت ورزش و جوانان است، گفت: به نظرم وزارت ورزش و جوانان مهم‌ترین وزارت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از زحمات افشین حیدری در خوزستان گفت: بنی تمیم قهرمان ملی کشور است و سال‌هاست در وزارت ورزش در خدمت بنی تمیم هستیم و از مدیران جوان کشور محسوب می‌شود.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: سابقه بنی تمیم درخشان است و برای موفقیت نیازمند کمک و برادری و خواهری تک تک جامعه ورزش خوزستان است.

شکوه فر گفت: در حوزه سرانه ورزشی نارسایی در استان خوزستان وجود دارد که این دغدغه در آمایش سرزمینی ورزش و جوانان به صورت جدی لحاظ شده و در حال حاضر خوزستان به عنوان یک استان نیازمند توجه بیشتر در مجموعه استان‌ها مطرح است.

سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه پذیرفتن مسئولیت با تمام سختی‌هایی که دارد، لیاقت می‌خواهد که به مردم استان و جامعه ورزش خدمت کنم، گفت: خداوند را شاکرم که مجدد فرصت خدمت به مردم شریف خوزستان را که در دولتی به نام مردم شکل گرفته خدمت کنم.

حمید بنی تمیم افزود: از حسن اعتماد وزیر ورزش، نمایندگان، استاندار و نماینده ولی فقیه که بنده را به عنوان خدمتگزار قبول کردند ممنونم.

وی با اشاره به اینکه توجه به ورزش همگانی با محوریت خانواده با هم افزایی تمام دستگاه‌ها یکی از اولویت‌هایم در خوزستان است، گفت: ایجاد فرصت برای نیروهای جوان از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خوزستان حفظ استعدادها یکی از اهداف مهم است، در ورزش قهرمانی قطعاً برنامه از رقابت‌های شهرستانی تا انتخابی و میزبانی‌های مختلف و… مدنظر قرار داریم.

حمید بنی تمیم با اشاره به اینکه رشته‌های المپیکی یکی از اولویت‌های ما در بخش ورزش قهرمانی است، تصریح کرد: می‌توانیم خوزستان را پایگاهی برای توسعه ورزش تبدیل کنیم.

وی رفع مشکلات معیشتی و پایان طرح‌های نیمه تمام ورزشی را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: به دنبال حضور بخش خصوصی در ورزش هستیم و باید در این بخش وقت بیشتری بگذاریم.

به گزارش مهر، در ابتدایی این مراسم افشین حیدری با ارائه گزارش آخرین وضعیت ورزش خوزستان را تشریح کرد و از تمامی کسانی که در زمان حضورش در اداره ورزش و جوانان خوزستان با وی همکاری و حمایت کردند تقدیر کرد.

افشین حیدری از بهمن ماه سال ۱۳۹۵ به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان فعالیت می‌کرد.