مدیر باشگاه شهداب یزد درباره آخرین وضعیت پشت خط زن تیمش گفت: منتظر تصمیم نهایی فدراسیون والیبال هستیم.

امیر شرافت در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت کادر فنی تیم شهداب یزد گفت: به‌صورت رسمی حمایت خود را از کادر فنی تا پایان نیم‌فصل اعلام کرده‌ایم. باشگاه از کادر فنی تا اتمام مرحله دور رفت حمایت خواهد کرد تا ان‌شاءالله به شرایط آرمانی خود بازگردیم. تصمیم‌گیری درباره کادر فنی را به پایان دور رفت مسابقات موکول کرده‌ایم.

مدیر باشگاه شهداب یزد در ادامه درباره وضعیت تیمش گفت: پس‌از تعطیلی لیگ که به دلیل حضور تیم فولاد سیرجان در مسابقات جام باشگاه‌های جهان رخ داد پنج روز به بازیکنان استراحت دادیم و از روز سه‌شنبه تمرینات را آغاز کرده‌ایم. برای دو بازی باقیمانده از دور رفت آماده می‌شویم که ان‌شاءالله این دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی درباره آخرین وضعیت امین اسماعیل‌نژاد نیز گفت: اسماعیل‌نژاد فروردین ما با تیم شهداب یزد قرارداد بست اما شهریورماه قراردادی را با تیم پاس گرگان منعقد کرد. تصمیم‌گیری در رابطه با این بازیکن برعهده فدراسیون والیبال است و هنوز تا این لحظه درباره این بازیکن چیزی به ما اعلام‌نشده است. اسماعیل‌نژاد درحال‌حاضر در تمرینات تیم شهداب یزد حضور ندارد. منتظر تصمیم نهایی فدراسیون والیبال هستیم.

شرافت در پایان گفت: هر تیمی در هر مقطعی ممکن است دچار افت شود، تیم شهداب نیز در این افت قرار گرفت، بازی‌ها به‌صورت فشرده برگزار می‌شود و این اتفاقات طبیعی می‌باشد به هواداران تیم قول می‌دهیم که در آینده نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.