بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: مسائل واگذاری زمین مورد نیاز برای طرح ساخت مسکن در روستاها و شهرهای شهرستان در بین دستگاه‌های اجرایی حل و فصل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر سه‌شنبه در نشست شورای مسکن با یادآوری اینکه طرح ساخت مسکن در تنگستان شروع شده و باید از این ظرفیت چند برابر استفاده کنیم؛ افزود: تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای این طرح ملی تا به الان در سطح شهرستان ضعیف بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما به عنوان کسانی که امروز مسئول هستیم، باید اجرای طرح ضروری ساخت مسکن، در بدنه کارها و فعالیت‌هایمان هویدا باشد.

لطفی بیان کرد: سهمیه شهرستان برای مسکن ملی در سه شهر اهرم و دلوار و آباد، ۲۸۷ مسکن شهری است که البته محدودیت خاصی برای افزایش آن وجود ندارد.

فرماندار تنگستان خواستار شد: مسئله واگذاری زمین مورد نیاز برای طرح ساخت مسکن در روستاها و شهرهای شهرستان در بین دستگاه‌های اجرایی حل و فصل شود.

لطفی گفت: عملیات اجرایی طرح مسکن در اهرم به صورت محدود شروع شده و سعی می‌کنیم تا هفته آینده در شهرهای آباد و دلوار نیز شروع شود.

وی تصریح کرد: در نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی نیز طرفیت‌های خوبی برای اجرای این طرح وجود دارد، که لازم است مدیران مربوطه اطلاع‌رسانی لازم را برای مردم در دستور کار داشته باشند.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه همه توان‌مان را برای اجرای این طرح مفید به کار ببندیم، اضافه کرد: باید نگاه مردم را به سمت ظرفیت جدید طرح مسکن در سه شهر و روستاهای شهرستان هدایت کنیم، تا همه مردم بتوانند از این ظرفیت خوبی که ایجاد شده استفاده ببرند.