گرگان- رییس دیوان عالی کشور گفت: برخی مسائل مطرح شده در دیدار با مردم جنبه حقوقی و ملکی داشت و مردم نسبت به آرائی که صادر شده اعتراض و یا ابهاماتی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیداحمد مرتضوی مقدم بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه دیدارهای مقامات قضائی قوه قضائیه با مردم در گرگان اظهارکرد: در راستای اجرای سفرهای استانی رئیس قوه قضائیه به گلستان سفر کردیم و هر یک از معاونان وظایف محوله را انجام می‌دهد.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به مطالبات و خواسته‌های مردم، افزود: برخی از مطالب و خواسته‌های مطرح شده جنبه کیفری و برخی دیگر جنبه جزایی دارند.

وی ادامه داد: برخی مسائل مطرح شده جنبه حقوقی داشته و اما بیشتر مراجعات مربوط به مسائل ملکی که مردم نسبت به آرایی که صادر شد اعتراض و یا ابهاماتی دارند.

مرتضوی مقدم گفت: در این مراجعات در حد مقدور مردم را راهنمایی می‌کنیم و در برخی موارد اگر ایراد و اشکالی در رأی باشد آن را به استان ارجاع می‌دهیم

وی تصریح کرد: افراد مراجعه کننده، در ابتدا به علت عدم برداشت درست از قانون، احساس درست بودن کار خود را می‌کنند اما در پایان جمع‌بندی و صحبت‌ها توجیه می‌شوند.

رئیس دیوان عالی کشور متذکر شد: در راستای حل مشکلات مردمی، تلاش می‌کنیم کم‌کاری‌های ما بخشیده شود و مردم به حقشان برسند.