اندیمشک- فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: یک کلاهبردار اینترنتی در اندیمشک توسط پلیس فتا شناسایی و بازداشت شد.

جواد مراونه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از اطلاع و تشکیل پرونده چندین فقره سرقت با موضوع برداشت از حساب بانکی (اسکیمر) مراتب شناسایی و دستگیری فرد کپی کننده کارت‌های بانکی در دستور کار پلیس فتا اندیمشک قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا مأموران پلیس فتا با انجام اقدامات گسترده فنی، شخص مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی با همکاری عملیاتی پلیس اطلاعات شهرستان و با اقدامی هوشمندانه، کلاهبردار را دستگیر و تحت بازجویی قرار دادند.

فرمانده انتظامی اندیمشک تصریح کرد: با تلاش مأموران پلیس، آلات جرم شامل یک دستگاه اسکیمر و همچنین چندین قطعه کارت بانکی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص تعداد ۵ نفر از شکات با موضوع مشابه شناسایی شده از مالباختگان درخواست کرد که برای احقاق حق و سیر مراحل قانونی به پلیس فتا اندیمشک مراجعه کنند.

مراونه در ادامه از اجرای سی و پنجمین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اندیمشک توسط واحدهای مختلف پلیس در این شهرستان خبر داد و افزود: با هدف ارتقای امنیت، آسایش و آرامش شهروندان، مبارزه با سارقان مسلح و توزیع کنندگان سلاح و مهمات در سطح شهرستان به صورت هماهنگ و منسجم طرح ارتقای امنیت اجتماعی به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در بازرسی منزل مذکور تعداد ۴ قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف، یک قبضه سلاح برنو، تعداد ۴۰۷ عدد فشنگ جنگی و شکاری، یک تیغه خشاب کلت کمری کشف و ضبط شد.

مراونه گفت: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، به صورت مداوم با اقتدار توسط پلیس این شهرستان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی اندیمشک از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سامانه تلفن ۱۱۰ در پیشگیری از جرایم و نیز ارتقا و برقراری امنیت با نیروی انتظامی همکاری کنند.