سنندج- امام جمعه سنندج گفت: جامعه اهل سنت تحت هیچ شرایطی توهین به اهل بیت را برنمی‌تابد چون عشق و علاقه آنان به پیامبر و خاندانش مثال‌ زدنی و ویژه است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با محکوم کردن هرگونه اهانت به مقدسات مذاهب اسلامی اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت ایشان محور انسجام امت اسلامی و موجب افتخار همه مسلمانان هستند.

وی افزود: هر گونه اهانت به مقدسات مذاهب اسلامی حرام شرعی است و هیچ فرد مسلمانی حق ندارد به پیروان مذاهب اسلامی اهانت کند.

امام جمعه سنندج گفت: عشق و ارادت به اهل بیت پیامبر اکرم (ص) در بین همه مسلمانان اهل سنت وجود دارد و جزو شاخصه‌های اعتقادی آنان است.

ماموستا رستمی افزود: توهین به اهل بیت پیامبر توهین به همه مقدسات اسلامی است و از سوی پیروان همه مذاهب اسلامی محکوم است.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود با تقدیر از خدمات راهداران اظهار کرد: خدمت به مردم و تسهیل در امور رفت و آمد جامعه کاری ارزشمند و قابل تقدیر است.

ماموستا رستمی همچنین بر توجه بیش از پیش افراد متمول جامعه در راستای کمک به نیازمندان تأکید کرد و گفت: خدمت به مردم جزو عبادات بوده و افرادی که در مباحث دینی و اعتقادی کوشا هستند باید در مسیر خدمت به مردم نیز تلاشی ویژه داشته باشند.