ری- امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه ملت هرگز تسلیم زورگویی های دشمن نمی شوند گفت: تیم مذاکره کننده مصالح اقتصادی را به مذاکرات گره نخواهد زد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی با اشاره به اینکه دشمنان در ایام شهادت حضرت زهرا (س) می‌خواهند تفرقه اندازی کنند اظهار داشت: باید مراقب بود تا در این ایام تفرقه دشمنان موفق نشود و در این خصوص باید تمام ارزش‌های فاطمی بیان شود، مراقب تفرقه‌ها هم باشیم تا از این جهت مورد هجمه قرار نگیریم.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) درباره حضرت زهرا (س) می‌فرمایند اگر ایشان مرد بود، پیغمبر می‌شد این یعنی یک رهبر به تمام معنی لذا جهاد بزرگ حضرت زهرا (س) در زندگی خودشان درس بسیار بزرگی برای ما دارد، گفت: یکی از بزرگترین درس‌های زندگی این بانوی بزرگ اسلام جهاد در راه خدا است.

شاهچراغی با بیان اینکه دشمنان به دنبال آسیب رساندن به جریان فرهنگی در دانشگاه و حوزه هستند گفت: نباید اجازه دهیم دشمنان این ارزش‌ها را از ما بگیرند.

امام جمعه شهرری با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده اقتصادمان را شرطی نخواهند کرد بیان داشت: طرف‌های مذاکره یا خواسته ملت ایران را می‌پذیرند یا نمی‌پذیرد، در صورت نپذیرفتن خودشان را خسته می‌کنند و ملت مقاوم ایران هرگز تسلیم زورگویی‌های آنان نمی‌شود.

خطیب جمعه شهرری عنوان داشت: توهین به ائمه اطهار (ع) قابل تحمل نیست، از دادگاه ویژه روحانیت می‌خواهیم با فردی که هفته‌های گذشته در نماز جمعه یکی از شهرهای شمالی به اهل بیت (ع) توهین کرده بود، برخورد قانونی کند.