شوش - امام جمعه شهرستان شوش گفت: جنگ روایتگری دشمن این هست که می‌خواهد مردم را نسبت به انقلاب ناامید و نسبت به گذشته پشیمان کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: موضوع تقوا یکی از ضرورت‌های زندگی انسان است.

وی گفت: یکی از صفات انسان مؤمن این است که رازق و رزق را در اختیار خداوند عالم دانسته و می‌بیند و نگاهش به مال دیگران نیست.

امام جمعه شوش افزود: انسان مؤمن نگاهش به این است که خداوند عالم بر اساس تلاش و کوشش و آن چیزی که به مصلحت اوست، رزق او را خواهد داد.

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده اصل اظهار کرد: انسان مؤمن می‌داند که رزق اخروی بسیار بالاتر و ماندگارتر از رزق دنیایی بوده و تمام تلاش و کوشش برای رزق اخروی است.

امام جمعه شهرستان شوش بیان کرد: در منظومه فکری امامین انقلاب انسان مؤمن و انقلابی در یک معنا قرار دارند.

وی به یکی دیگر از شاخص‌های انسان مؤمن و انقلابی اشاره کرد و گفت: انسان مؤمن و انقلابی، اهل نظم، کارتشکیلاتی، سازمان‌پذیری، نظم، با برنامه و هدف گذاری است‌.

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده به بیاناتی از امام راحل (ره) اشاره کرد و افزود: ما انقلاب کردیم تا اسلام در جهان گسترش پیدا کند پس مشخص هست که برنامه و هدف‌ها داریم نیامده‌ایم فقط برای امروزمان کاری انجام بدهیم.

امام جمعه شوش به جنگ روایتگری دشمن اشاره کرد و گفت: امروز دشمن به دنبال تصویر سازی نادرست برای ناامیدکردن مردم از انقلاب است.

وی تصریح کرد: جنگ روایتگری مربوط به الان نیست، مربوط به زمانی هست که صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام الله علیها در نقش یک رهبر واقعی در دفاع از ولی زمان خودش بلند شده و جهاد تبیین را به راه انداخت.

خطیب نمازجمعه شوش اظهار کرد: باید جوانان مواظب تصویرسازی‌ها و روایت‌های دروغ دشمنان باشند.

حجت‌الاسلام علیزاده گفت: یکی از روایت‌هایی که مطرح می‌کنند این هست که می‌گویند در سال ۴۹ مرغ کیلویی ۶ تومان و ۵ ریال و خودروی پیکان ۱۸ هزار تومان بوده و یک جوان وقتی اینها را بشنود به جیب خودش نگاهی انداخته و می‌گوید من می‌توانستم یک مرغداری و چندتا ماشین خریداری کنم این روایت را مطرح نموده اما نمی‌گویند که حقوق یک کارگر یا کارمند در آن زمان چقدر بوده آیا توان خرید یک مرغ را داشته یا نداشته‌اند.

امام جمعه شهرستان شوش گفت: جنگ روایتگری دشمن این هست که می‌خواهد مردم را نسبت به انقلاب ناامید کرده و نسبت به گذشته پشیمان کند. جهاد تبیین یعنی اینکه جوانان، انسان‌های اهل علم و افرادی که مسئولیت داشته بیایند و واقعیت‌ها را برای مردم بازگو کنند.