بیرجند- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان طبس خبر داد و گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و متهم دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان طبس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک کامیون مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از این کامیون، ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه خودرو توقیف و متهم را دستگیر کردند که وی به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار فرشید خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز می خواهیم که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.