همدان- سرپرست فرمانداری ویژه ملایر گفت: مدیران یک هفته فرصت دارند میزان تخصیص اعتبارات دستگاه خود رابه میانگین استانی با ۷۲ درصد افزایش دهند و هیچ عذر و بهانه‌ای در این زمینه پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فارسی یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر با حضور نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملایر برگزار شد، با بیان اینکه این شهرستان نخستین مقصد سفر شهرستانی استاندار بود که پس از بازدید از طرح‌ها و کارخانجات صنعتی، با حضور در ستاد تسهیل و رفع موانع استان با حضور تیم اقتصادی استان، مصوبات خوبی اتخاذ شد، عنوان کرد: دشمنان همچنان در حال انجام کارشکنی‌هایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضعیف جلوه دادن خدمات دولت هستند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند به صورت انقلابی از عملکرد دولت و خدمات نظام دفاع کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه مدیران عملکرد دستگاهی خود را به صورت واقعی به مردم اطلاع‌رسانی کنند، مطرح کرد: همچنان حضور در بین مردم و شناسایی و احصاء مسائل، مشکلات و نیازمندی‌ها در اولویت کاری مدیران باشد.

فارسی با تصریح بر اینکه طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط با سفر استانی رئیس جمهور به استان همدان توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی احصاء شود، اظهار کرد: مدیران بر روند اجرای پروژه‌ها نظارت کامل داشته باشند و گزارش کاملی از وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط به فرمانداری ارسال کنند.

وی با تصریح بر اینکه مدیران موظف هستند تا ۱۰ روز آینده برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت خود را ارائه دهند و تیم‌های کارشناسی برای نظارت و بازدید از این برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی تشکیل شود، گفت: جذب بودجه و افزایش درصد تخصیص اعتبارات از دیگر اولویت‌های مدیران است و درصد تخصیص آنها نباید کمتر از میانگین استانی باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با تاکید بر اینکه مدیران یک هفته فرصت دارند میزان تخصیص دستگاه خود را به میانگین استانی با ۷۲ درصد افزایش دهند و هیچ عذر و بهانه‌ای در این زمینه پذیرفتنی نیست، اظهار کرد: با توجه به در پیش رو ایام دهه فجر، مدیران ادارات آمار و اطلاعات پروژه‌ها و طرح‌های قابل افتتاح خود را به حوزه معاونت عمرانی فرمانداری ارسال کنند.

فارسی ادامه داد: با توجه به اصلاح قیمت نان، انجام گشت مشترک بازدیدها و نظارت‌های مستمر روزانه از نانوایی‌ها و تنظیم بازار مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه هیچ عذر و بهانه‌ای در ارائه نان بی‌کیفیت و تخلف در این حوزه پذیرفتنی نیست و طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود، اظهار کرد: همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران و تکریم جایگاه آنان از تکالیف ویژه مدیران است.

این مسئول در پایان با بیان اینکه تلاش برای حفظ، توسعه و معرفی هر چه بیشتر ۲ برند جهانی مبل و منبت و انگور و برندهای ملی همچون مرواربافی مورد تاکید است، گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان بدون هماهنگی از قطع آب، برق و گاز واحدهای تولیدی و صنعتی خودداری کنند.