همدان- استاندار همدان گفت: فرماندار منتخب تویسرکان باید در مسیر پیشرفت وعمران شهرستان قدم بردارد و به صنعت، گردشگری و توسعه تویسرکان توجه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی فرزاد یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه شهیدان ملکی، دلاوری و عینعلی از دیار تویسرکان هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مرهون دکتر مفتح است.

وی با بیان اینکه با تغییر دولت و انتخاب آیت الله رئیسی مردم نگرش و دیدگاه انقلابی را انتخاب کردند و انتخاب وزرا، استانداران و فرماندار نیز همین است، عنوان کرد: بعد از بررسی‌های افراد متعدد با توجه به ویژگی تویسرکان و احساس دین به شهدای این دیار باید فردی از شایستگان انتخاب می‌شد.

استاندار همدان ادامه داد: فرایند انتخاب و انتصاب در فرمانداری به دلیل ظرافت‌ها مقداری طولانی است؛ چراکه یک فرماندار باید تعامل خوبی با مردم و امام جمعه داشته باشد و مورد تأیید وزارت کشور و البته دارای تجربه و شرایط خاص باشد.

قاسمی فرزاد گفت: باتوجه به شناخت و مسئولیت‌های قبلی آقای حسین افشاری و موفقیت‌هایشان، ایشان به عنوان فرماندار تویسرکان انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه باید در جهت خدمت به مردم تلاش کنیم و لازمه این کار، همگرایی در کارها است، گفت: شهرستان تویسرکان با توجه به اینکه قدمت بالایی از لحاظ فرهنگی دارد و با وجود آرامگاه حیقوق نبی باید در ثبت جهانی این اثر تلاش کنیم.

استاندار همدان با تاکید بر جایگاه گردشگری به عنوان یک صنعت مهم، عنوان کرد: فرماندار منتخب شهرستان تویسرکان باید به این موضوع توجه داشته و موضوع منبت گلریز و گردوی تویسرکان را نیز مدنظر قرار دهد.

وی با بیان اینکه زمانی که کسی در جایگاهی قرار می‌گیرد، باید تحمل و سعه صدر بالایی داشته باشد، ادامه داد: اگر حرف‌هایی زده شد باید با منطق به آنها پاسخ داد.

قاسمی فرزاد در پایان تصریح کرد: فرماندار منتخب تویسرکان باید در پیشرفت وعمران قدم بردارد و به صنعت، گردشگری و توسعه این شهرستان توجه داشته باشد.

گفتنی است؛ در این آئین حسین افشاری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان معارفه شد.