همدان_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: افزایش کیفیت وکمیت گردوی تویسرکان می‌تواند یکی از راه‌های پیشرفت و توسعه این شهرستان باشد.

مهدی باب الحوائجی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای انتصاب مدیران دولت سیزدهم با توجه به دستورالعمل‌ها و شعارهای رئیس جمهور منتخب مردم، دنبال افراد کارآمد، عالم، با تدبیر، مسئولیت پذیر، مردم دار و مردم مدار هستیم.

وی بیان کرد: استان همدان در انتصابات عقب نیست و مسئولان امر بر مبنای دستورالعمل‌ها و صفات و ویژگی‌های اعلام شده توسط دولت سیزدهم مطالعه روی افراد انتخاب شده را انجام می‌دهد و سعی دارد افرادی را که انتخاب می‌کند در تراز دولت سیزدهم این انتخابات صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تصریح کرد: استاندار همدان حدود دو ماه است که سکان استانداری را به دست گرفته است و دراین مدت ۵۰ درصد از شهرستانها تعیین تکلیف شده و تغییرات در آن صورت گرفته است و با توجه به اینکه سرعت را نمی‌توانیم فدای دقت کنیم مطالعات در این زمینه با دقت انجام خواهد شد، چون مدیران شایسته و لایق باید در دولت سیزدهم معرفی شوند که بتوانند سیاست‌های دولت سیزدهم را به منصه ظهور و حضور برسانند.

باب الحوائجی افزود: شهرستان تویسرکان یکی از شهرستانهای ده گانه استان همدان و دارای پتانسیل و ظرفیت‌های خوب و مختلفی است که با کمک خداوند و برنامه نماینده این شهرستان و فرماندار باید به سمت و سوی رشد و توسعه بیشتر از گذشته پیش برود.

وی خاطرنشان کرد: تویسرکان در گذشته به عنوان یک شهرستان بن بست از آن یاد شده است که باید در مسیر گردشگری قرار گیرد زیرا دریک مسیر چهار راه سوق الجیشی بین شهرستان ملایر، همدان کنگاور و نهاوند قرارگرفته است و بن بست بودن این شهرستان که به عنوان یک چالش مطرح بوده است باید برطرف شود.

این مسئول در پایان گفت: تویسرکان با داشتن آب و هوای خاص و محیطی سازگار می‌تواند در زمینه داروهای گیاهی که امروزه رویکرد مردم به این سمت است رشد کند و در آینده نه چندان دور با استفاده از برنامه عدالت محور دولت سیزدهم شاهد رونق بیشتر و مضاعف این شهرستان باشیم.