باغملک- نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت گفت: هر مدیری که احساس خستگی می‌کند، بهتر است جایگاه خود را ترک کند تا نیروهای تازه نفس مشغول به کار شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ایزدپناه پیش از ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان باغملک با تسلیت ایام فاطمیه بیان کرد: رحمت الهی کشور ما را در این چند روز زنده کرد و بارش‌های بسیار خوبی در منطقه داشتیم و باعث خوشحالی و شادمانی مردم شد.

وی با بیان اینکه دی ماه را جدی بگیرید و این روزها برای ما خیلی ارزشمند هستند، ادامه داد: در ۹ دی ماه یک انقلاب رخ داد و باید این روزها را گرامی داشت و با نصب بنر بر در ادارات این روزها را به مردم معرفی کرد.

ایزدپناه با اشاره به اینکه مردم خیلی گلایه دارند، افزود: میز و صندلی‌های ما به برکت خون شهدا است و نباید مردم را فراموش کنیم و هیچ وقت از مردم فاصله نگیریم بلکه باید در میان مردم حضور پیدا کنیم و با آنها صادق باشیم.

نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت گفت: ارتباط بین مدیران خیلی کم است و حتی برخی از مدیران در ایذه و باغملک را هنوز نمی‌شناسم؛ هر مدیری احساس خستگی می‌کند، بهتر است جایگاه خود را ترک کند تا نیروهای تازه نفس مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه با وزرای صمت و نفت ملاقات داشتم تا در بحث اشتغال در این شهرستان‌ها کمک کنند، اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته در این اوضاع اقتصادی بیش از ۲۰۰ پروژه فعال است و ۱۳۰ مدرسه در حوزه انتخابی راه اندازی شد و یک نهضت مدرسه سازی در شهرستان‌های ایذه، باغملک و دزپارت انجام شده است.

ایزدپناه با اشاره به اینکه در حوزه گازرسانی نیز کارهای خوبی صورت گرفت، تصریح کرد: در حوزه درمان باغملک یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان اضافه شد و دو خودروی آمبولانس نیز به این شهرستان تعلق گرفت همچنین ۲۶ پزشک به حوزه انتخابی اختصاص داده شده و بزودی در شهرستان‌ها مستقر می‌شوند.