یزد- همایش استانی آموزش الکترونیکی در دانشگاه فرهنگیان با موضوع «چالش ها و راهکارها» ۲۵ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش استانی «آموزش الکترونیکی در دانشگاه فرهنگیان: چالش‌ها و راهکارها» با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و صدا و سیمای استان یزد، دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ به صورت مجازی و با حضور ارائه دهندگان مقالات شفاهی در دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار خواهد شد و تاریخ ۵ بهمن به عنوان آخرین فرصت ارسال مقالات در نظر گرفته شده است.

محورهای مبتنی بر اهداف این همایش تهیه محتوای الکترونیکی در درس‌های مختلف دانشگاه فرهنگیان؛ تدریس آنلاین و آفلاین در محیط‌های یادگیری الکترونیکی؛ تدریس دروس عملی و کارگاهی در محیط‌های یادگیری الکترونیکی؛ ارزشیابی مستمر و پایانی در محیط‌های یادگیری الکترونیکی؛ شیوه‌های آموزش اساتید برای تدریس اثربخش در محیط‌های یادگیری الکترونیکی؛ طراحی فعالیت‌ها و تکالیف یادگیری در محیط‌های یادگیری الکترونیکی؛ پشتیبانی آموزشی مستمر از دانشجویان و اساتید در محیط‌های یادگیری الکترونیکی؛ تجربیات زیسته اساتید، مدرسان و دانشجویان از یادگیری الکترونیکی در دوران کرونا؛ جهت‌گیری، سیاست‌ها و برنامه‌های درسی الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان در آینده؛ فعالیت‌ها و آموزش‌های حوزه فرهنگی در محیط‌های یادگیری الکترونیکی؛ مشارکت بخش‌های مختلف دانشگاه فرهنگیان در ارتقا اثربخشی یادگیری الکترونیکی؛ نظارت و ارزیابی سازنده از فرآیند آموزش‌های الکترونیکی در دانشگاه فرهنگیان است.

در این همایش مقالات برتر در دو پنل جداگانه به طور شفاهی ارائه و جمع‌بندی نهایی توسط داوران محترم هر پنل صورت خواهد گرفت.

همچنین ارائه گواهی معتبر، چکیده و پوستر مقالات پذیرفته شده در فضای مجازی منتشر شده و متن کامل این مقالات هم در کتابچه همایش به چاپ خواهد رسید.

آدرس سایت همایش به منظور ارسال مقالات eedu.cfu.ac.ir و آدرس پست الکترونیکی همایش eedu@cfu.ac.ir است.