بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از آغاز ساخت ۵۸۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان سپاه و منازل سازمانی در شهر بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو بعد از ظهر چهارشنبه در بررسی استاندار بوشهر از طرح‌های سپاه پاسداران در بخش‌های ساخت واحدهای مسکونی و فرهنگی، رفاهی و گردشگری اظهار داشت: سپاه پاسداران علاوه بر اجرا مأموریت‌های محوله نقش مهمی در اجرا طرح‌های عمرانی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی دارد.

وی تصریح کرد: در این مجتمع‌های مسکونی تمام امکانات درمانی، رفاهی، خدماتی طراحی‌شده است و در مجموع در زمینی به مساحت ۳.۳ هکتار با معماری ایرانی اسلامی اجرا می‌شود.

وی از اجرا طرح گردشگری اقامتی در پارک لیان خبر داد و بیان کرد: این طرح برای ارائه خدمات به آحاد مختلف مردم در بخش‌های گوناگون در زمینی به مساحت سه هزار و ۱۰۰ مترمربع در حال ساخت است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: سپاه استان بوشهر در اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی از جمله ساخت و تکمیل منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد نقش مهم و فوق‌العاده‌ای دارد و در این زمینه تاکنون واحدهای مسکونی مختلفی تحویل مددجویان در نقاط مختلف استان شده است.