تیم خانه بسکتبال خوزستان در حالی دیدار خود در هفته سیزدهم لیگ برتر را برگزار می‌کند که سرمربی این تیم کنار بازیکنانش نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در گروه «الف» از امروز یکشنبه با برگزاری دو دیدار وارد هفته سیزدهم می شود. یکی از دیدارهای امروز میان دو تیم خانه بسکتبال خوزستان و نیروی زمینی برگزار می شود.

این دیدار در شرایطی برگزار می شود که خوزستانی ها به دلیل مشکلات مالی از برگزاری دیدار خود در هفته دوازدهم لیگ برتر امتناع کردند و به همین دلیل متحمل باخت فنی ۲۰ به صفر برابر شهرداری گرگان شدند.

با این اوصاف و با وجود صحبت هایی که مبنی بر کناره گیری احتمالی خانه بسکتبال خوزستان از لیگ برتر مطرح بود، این تیم امروز دیدار برابر نیروی زمینی را برگزار می کنند اما بدون سرمربی!

برای برگزاری دیدار امروز، بازیکنان خانه بسکتبال خوزستان و برخی از اعضای کادر فنی این تیم در تهران به سر می برند اما حماد سامری سفری به تهران نداشته است. گفته می شود او به خاطر رسیدگی به برخی از کارهای شخصی از انجام این سفر و حضور کنار شاگردانش امتناع کرده اما به نظر می رسد شرایط کلی تیم و اینکه نتیجه این بازی و دیگر دیدار باقی مانده خانه بسکتبال خوزستان در مرحله مقدماتی تاثیری در وضعیت کلی این تیم ندارد، در عدم همراهی حماد سامربی بی تاثیر نبوده است.

دیدار تیم های خانه بسکتبال خوزستان و نیروی زمینی تهران از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز می شود. خوزستانی ها در حال حاضر با ۲ برد و ۸ باخت از ۱۱ بازی و مجموع ۱۲ امتیاز در رده هفتم گروه «الف» قرار دارند. نیروی زمینی هم بدون برد و با متحمل شدن ۱۲ باخت از ۱۲ امتیاز و هم امتیاز با خوزستانی ها در رده هشتم این گروه قرار گرفته است.