در ادامه برنامه ضبط تلاوت از قاریان ممتاز استان‌ها، با همکاری صدا و سیمای استان ایلام و شورای عالی قرآن، تولید تلاوت‌های تصویری از قاریان ممتاز ایلامی، ۴ دی ماه انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن گفت: در ادامه برنامه ضبط تلاوت از قاریان ممتاز استان‌ها، با همکاری صدا و سیمای استان ایلام و شورای عالی قرآن، تولید تلاوت‌های تصویری از قاریان ممتاز ایلامی، ۴ دی ماه انجام شد.

میرزاجانی افزود: در روزهای گذشته آموزش و کارورزی قطعاتی که بنا بود توسط قاریان در استودیو تلاوت شود به صورت مجازی در دستور کار حوزه تولید شورای عالی قرآن قرار گرفت و آمادگی لازم در قراء جهت اجرای موفق ایجاد شد.

وی از همکاری مدیر کل مرکز ایلام، معاون سیما، مدیر تولید، تهیه کننده برنامه و کارشناس ضبط، همچنین تلاش‌های همکاران حوزه نظارت و تولید شورای عالی قرآن قدردانی کرد و گفت: تلاوت‌هایی که ضبط شده، پس از طی مراحل تدوین و نظارت، ان‌شاءالله به زودی در اوقات اذان‌گاهی شبکه استانی ایلام پخش خواهد شد.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن اظهار امیدواری کرد: به همت صدا و سیمای مرکز استان‌ها و با همراهی جامعه قرآنی، فرآیند تولید تلاوت از قاریان بومی در سایر استان‌ها هم به زودی عملیاتی شود.