بیرجند- جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: رزمایش نظامی اخیر خوف و ترس در سران رژیم صهیونیستی به وجود آورد و اقتدار نظام اسلامی را به اثبات رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ما در دوران سخت و پیچیده‌ای زندگی می‌کنیم که دشمنان اسلام از هر طرف برای مبارزه با اسلام در یک صف واحد فعال شده و به عبارتی تشکیل احزاب داده‌اند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیان‌کرد: مقابله با دشمن نیازمند ایستادگی، مقاومت و خلاقیت‌های رو به روز در نظام جمهوری دارد تا اقتدارمان حفظ شود.

طیبی فر با اشاره به اینکه با اقتدار می‌توانیم در دل دشمنان ترس بیندازیم، یادآور شد: رزمایش اخیر طبق روال از قبل پیش‌بینی شده و باید انجام می‌شد اما قبل از آن بیهوده گویی‌های رژیم صهیونیستی آغاز و وزیر جنگ رژیم حرف از عملیات نظامی علیه جمهوری اسلامی را مطرح کرد.

وی با بیان اینکه رزمایش «پیامبر اعظم ۱۷» یکی از مقتدرترین رزمایش‌های نظامی کشور ما بود، گفت: این رزمایش، رژیم صهیونیستی را مجبور کرد تا بگوید قصد هیچ گونه درگیری با جمهوری اسلامی ایران را نداریم.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: این رزمایش در راستای عملیات حقیقی بود و این اقتدار به برکت انسجام ملت، هدایت‌های مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح به وجود آمده است.

طیبی فر با اشاره به اینکه برای دولت جمهوری اسلامی نیز آرزوی موفقیت برای عبور از گردنه‌های سخت اقتصادی را داریم، یادآور شد: امیدواریم با عبور از این گردنه‌های سخت وضعیت معیشتی مردم بهبودی پیدا کند.

وی گفت: مردم در مورد مشکلات اقتصادی شاید نسبت به افراد اعتراض‌هایی داشته باشند ولی در مجموع پشتوانه حقیقی نظام اسلامی هستند.