کرمان - نماینده کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار در مجلس شورای اسلامی خواستار توسعه زیر ساخت ها در شهرستان های جنوبی استان کرمان شد.

منصور شکر الهی در گفتگو با مهر اظهارداشت: شهرستان‌های جنوبی کرمان با وجود پتانسیل‌های بسیار زیاد به خصوص در زمینه معادن و کشاورزی اما با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی افزود: توسعه جنوب استان به بودجه و اعتبارات کافی نیاز دارند و همه مسئولان و نماینده‌ها باید تلاش خود را برای انجام کارهای زیر بنایی و ساختاری در این شهرستان‌ها انجام دهند.

وی بر وحدت و همراهی مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: باید کارهای کلان و بزرگ در جنوب انجام شود و نماینده‌ها نیز در مرکز باید برای کسب اعتبارات تلاش خود را انجام دهند.

نماینده کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه زیر ساخت‌های کشاورزی و به خصوص توسعه صنایع بالادستی و پایین دستی کشاورزی اهمیت بسیار بالایی دارد و باید از خام فروشی در این زمینه جلوگیری کنیم.

وی بر برندینگ و تولید محصولات صادرات محور و خلق ثروت تاکید و کرد و گفت: باید همه در کنار یکدیگر کار کنیم که بودجه مورد نیاز برای توسعه جنوب کرمان جذب و کارها با دقت بالا در شهرستان‌های جنوبی انجام شود تا شاهد محرومیت زدایی از این مناطق باشیم.