کاشان - رئیس قرارگاه عمار گفت: شکست دشمن در گرو ادامه دادن راه شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام مهدی طائب شامگاه سه شنبه در تجمع مردم کاشان برای بدرقه ۲۵ تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدا و رزمندگان به دلیل اینکه نگران دین و مردم بودند عازم جبهه‌ها شدند، اظهار داشت: دفاع مقدس جلوه‌ای تمام عیار از مجاهدت‌های رزمندگان حق علیه باطل بود.

وی با بیان اینکه اخلاص رزمندگان و شهدا باعث عنایت ویژه خداوند به آنها شد، ابراز داشت: شهدا در راه خدا و برای یاری دین خدا مجاهدت کردند و از این رو خداوند هم به آنها توجه ویژه دارد.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی مرتب در حال توطئه چینی بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: تنها راه شکست این تلاش‌ها و توطئه‌ها ادامه دادن راه شهدا و پیروی از آرمانهای شهدا است.

وی با اشاره به اینکه رزمایش‌های برگزار شده توسط نظامیان و فرزندان ایران باعث شده است که صدای دشمن بیرون آید، گفت: دشمن در مقابله با ملت ایران در حال حاضر از هر زمان دیگر ضعیف‌تر و شکست پذیرتر شده است.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برای پاسداری از عزت و غیرت ایران اسلامی مشکلات زیادی را متحمل شدند، گفت: سختی‌های آن زمان با حال اصلاً قابل مقایسه نیست ولی عشق درونی رزمندگان به امام و امت باعث شد که تمام مشکلات را تحمل کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ابتدای خط و نه انتهای آن هستیم، خاطرنشان کرد: آموزه‌های دینی و سفارش شهدا به ما می‌گوید که سرانجام مبارزه با ظلم پیروزی است و از این رو نباید در مبارزه با ظالم کوتاه آمد.

رئیس قرارگاه عمار در پایان سخنان گفت با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، او را الگویی تمام نشدنی برای ملت ایران دانست و تاکید کرد: شهید سلیمانی نه تنها محبوب مردم ایران بلکه محبوب مردم بسیاری از کشورهای منطقه است چراکه خدمات فراموش نشدنی حاج قاسم در میدان مبارزه با شجره خبیثه داعش بر هیچکس پوشیده نیست.

وی طریقه به شهادت رساندن حاج قاسم توسط شیطان بزرگ را نشانی از زبونی و پستی آمریکا دانست و گفت: دشمن ایران آنقدر ذلیل بود که حاج قاسم را در خاک کشوری دیگر به شهادت رساند هرچند عراق به ظاهر کشور حاج قاسم نبود ولی شهید سلیمانی در آن کشور محبوب مردم بود و خواهد بود.