فیروزکوه- امام جمعه فیروزکوه گفت:اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در فیروزکوه اقامه معروف در ادارات و دستگاه‌های دولتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن حیدری صبح پنجشنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فیروزکوه که با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولین شهرستان فیروزکوه در محل دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اقامه معروف در ادارات و دستگاه‌های دولتی است.

امام جمعه فیروزکوه گفت: همه کارهای نیک در برابر امر به معروف، مثل آب کمی در مقابل دریای پهناور است و در همین موازات باید اعلام کنیم که فلسفه بعثت انبیا و قیام عاشورا، اقامه امر به معروف و نهی از منکر است.

حیدری با اشاره به وظیفه ستاد امر به معروف عنوان داشت: از وظایف این ستاد می‌توانیم به سیاستگذاری برای ترویج این واجب الهی، تدوین راهبردهای آموزشی، ریشه یابی منکرات در جامعه و حمایت از آمرین به معروف اشاره کنیم.

وی در ادامه عنوان داشت: تکریم ارباب رجوع، پرهیز از کم کاری، تبعیض، رشوه و رعایت شئون اسلامی و اقامه نماز در ادارات از جمله معروف‌های مورد تاکید است که باید مورد توجه ویژه قرار داشته باشد.