سمنان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه راه نجات کشور در امید بستن به غرب نیست، گفت: ملت بزرگوار ما در برابر دشمنان همیشه آماده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی با حضور مردم در میدان شهید مطهری سمنان با بیان اینکه راه نجات کشور در امید بستن به غرب نیست، تاکید کرد: ایران اسلامی توان داخلی فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه قرآن کریم نیز بر عدم اعتماد به بیگانگان تاکید دارد، افزود: عدم اعتماد به بیگانگان و دشمنان باید همیشه رعایت شود و از سوی دیگر باید گفت ما ملتی هستیم که هوشیارانه و بیدار در برابر توطئه‌های دشمنان می‌ایستیم.

هوشیاری مردم و رهبری

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه ما در برابر دشمنان همیشه آماده هستیم و می‌دانیم که در دفاع از مردم لحظه‌ای تردید و غفلت وجود ندارد، گفت: دشمنان در این چهار دهه توطئه‌های بسیاری را علیه ایران اسلامی به کار گرفتند تا وحدت امت واحده مسلمان ایران اسلامی را بشکنند.

تویسرکانی با بیان اینکه فتنه ۸۸ توسط دشمنان برنامه‌ریزی شد تا وحدت ملت را بشکند، گفت: ملت ما با حماسه ۹ دی نشان دادند که با بصیرت هستند و در تمام بزنگاه‌ها پشتیبان ولی فقیه و اسلام خواهند بود.

وی با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ کشور را ۹ ماه درگیر آشوب کرد، تاکید کرد: این فتنه با هدف نابودی انقلاب اسلامی و از بین بردن وحدت مردم ایجاد شد اما با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و هشیاری وفاداران انقلاب و مردم دلبسته به نظام بی‌سرانجام ماند