کرمان - نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه مردم کرمان در ۹ دی حماسه آفریدند گفت: حضور کرمانی ها نشان از بصیرت بالای آن ها در انتخاب راه صحیح دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت ۹ دی ماه در کرمان اظهارداشت: مردم کرمان نشان داده‌اند که در تمام عرصه‌های انقلاب پای کار هستند و با هوشیاری در مقابل هر گونه تهدید ایستاده‌اند و راه صحیح را پی می‌گیرند.

وی با اشاره به نقش رهبری و مردم در حماسه ۹ دی ماه گفت: حضور گسترده مردم در این روز نشان داد در صورت داشتن بصیرت و هوشیاری می‌توان هر توطئه ای را شکست داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در آن زمان سلیمانی های ایران بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند و نشان دادند در این سرزمین مردم حامی نظام هستند و در کنار ولایت ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: در قتنه ۸۸ دشمن دنبال انقلاب مخملی بود اما سلیمانی های ایران اجازه هر گونه انحراف را ندادند و همین مردم هنوز هم بیدار و پای انقلاب هستند.

وی گفت: اردو کشیهای خیابانی و تخریب اموال عمومی و مردم از جمله نقشه‌های دشمن بود که با شکست مواجه شد.

وی بیان کرد: امروز هم مردم کرمان در سالگرد شهادت شهید سلیمانی با حضور گسترده خود از هوشیاری و وفاداری خود خبر می‌دهند که بسیار ارزشمند است.