رباط کریم- امام جمعه پرند با تاکید بر الگو برداری از منش سردار سلیمانی توسط مسئولان گفت: مدیران و مسئولان پرند پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام اسماعیل کاظمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پرند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه امروز مدیران شهرستان در فضای مصلی شهر پرند و بین مردم آمدند تا پاسخگوی دغدغه‌های شهروندان باشند تقدیر و تشکر می‌کنیم،

کاظمی افزود: آنگونه که فرماندار جهادی و انقلابی هم تاکید دارند، برخی از دفاتر ادارات میدانی دیگر در پرند دایر می‌شود و این مطالبه مردم ما بوده است که برای کارهای ابتدایی تا رباط کریم برویم و برگردیم.

امام جمعه پرند با اشاره به اینکه معیشت بر مردم سخت است، تصریح کرد: آقای دولت و مدیران عزیز به تلاش‌ها و خدمتگزاری حاج قاسم نگاهی داشته باشید و از آن تاسی بگیرید.

خطیب نماز جمعه پرند بیان داشت: حاج قاسم هیچ وقت بی تفاوت به نیازهای مردم نبود، همیشه به نامه‌ها و درخواست‌های مردم پاسخگو بود لذا می‌خواهیم که مدیران و مسئولان پرند پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم باشند.

گفتنی است، موضوعاتی همچون سردار شهید سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی، شاخصه‌های انقلابی گری، شهادت حضرت زهرا (س) از دیگر موضوعات پرداخته شده در سخنان امروز امام جمعه پرند بود.