گروه های مقاومت فلسطین پیامی را از طریق مصر به رژیم صهیونیستی ارسال کرده و به این رژیم درباره هرگونه اتفاق ناگوار برای اسیر «هشام ابو هراش» هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه پیام هشدارآمیزی را از طریق مصر برای رژیم صهیونیستی ارسال کرده اند. این گروه‌ها به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اتفاق ناگوار برای اسیر «هشام ابو هراش» هشدار داده اند.

بر اساس این گزارش، گروه‌های مقاومت فلسطین در پیام هشدار آمیز خود خطاب به رژیم صهیونیستی صراحتاً اعلام کرده اند که در صورت شهادت ابو هراش دست به انجام عملیات انتقام جویانه خواهند زد.

المیادین همچنین اعلام کرده است که مقامات مصری تلاش‌های خود برای آزادی هشام ابو هراش، اسیر فلسطینی از بند رژیم صهیونیستی را آغاز کرده اند تا تنش‌ها میان گروه‌های مقاومت و تل‌آویو فروکش کند.

در حال حاضر ۱۳۷ روز از اعتصاب غذای اسیر هشام ابو هراش در زندان‌های رژیم صهیونیستی سپری می‌شود و طبق اعلام رسانه‌های فلسطینی، وی هم اکنون وضعیت جسمانی وخیمی دارد. هر لحظه امکان شهادت این اسیر فلسطینی وجود دارد.

روز گذشته هم «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این ارتباط هشدار داد که اگر «هشام ابوهواش» که ۱۳۶ روز در اعتصاب غذا به سر می‌برد، شهید شود، این ترور را ترور از پیش برنامه ریزی شده توسط دشمن صهیونیستی می‌دانیم و طبق الزامات تعهد خود به موضوع رسیدگی می‌کنیم و به هر گونه ترور پاسخ می‌دهیم.