لنگرود- نماینده مردم لنگرود در مجلس با تأکید بر برخورد خوب و مناسب با مردم، گفت: رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم سرلوحه کار مدیران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز محمدنژاد بعد از ظهر شنبه در جلسه تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه دولت امروز وارث کارهای انجام شده در دولت قبلی است، اظهار کرد: امروز در بسیاری از بخش‌ها شاهد تراز منفی شاخص‌ها هستیم که نشان دهنده بی توجهی دولت‌های گذشته است.

محمدنژاد با بیان اینکه تراز منفی در حوزه انرژی اعم از گاز و برق بخشی از این مشکلات و کارهای انجام نشده در دولت‌های قبلی، افزود: همه این مشکلات مسئولیتی مضاعف بر دوش مسئولان کشوری در سطوح میانی و پایین دست گذاشته است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با تأکید بر اینکه متأسفانه بسیاری از مطالبات مردم انجام نشده است، گفت: باید با خدمت مخلصانه، صادقانه از سوی مسئولان در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم بخشی از مشکلات و مطالبات مردم را برطرف کنیم.

وی گفت: اولین اقدام مجموعه فرمانداری در شهرستان لنگرود و مدیران دستگاه‌های اجرایی برخورد مناسب با مردم و گوش دادن به مشکلات آنها است.

محمد نژاد در ادامه با تأکید بر ضرورت داشتن نگاه مدبرانه و تخصصی به قانون، اضافه کرد: پاسخ‌ها به مردم باید از روی آگاهی و علم باشد.

وی تأکید کرد: داشتم وجدان کاری، انجام کار عملیاتی، تخصص و عمل گرایی از سوی همه مدیران در دستور کار قرار داده شود.