گرگان- مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب پرچمداران تفکر توحیدی هستند که توانستند جامعه اسلامی را ۴۳ سال به خوبی در زمان غیبت امام عصر مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه شنبه در همایش بصیرتی تبیین منظومه فکری امامین انقلاب با محوریت توانمندسازی بانوان اظهار کرد: ما باید ببینیم نایب خاص و عام امام معصوم چه کسی است و اعتقاد داشته باشیم اگر شخصی به این درجه می رسد که می تواند نایب امام معصوم شود قطعا بدون حکمت نیست زیرا این جایگاه بسیار بزرگی است.

گرزین با تاکید بر این مساله که اگر شخصیتی به این مقام دست پیدا می کند که نایب بر حق امام شود قطعا از سر حکمت و جامعیت است، افزود: فهم این مسئله مهم حقیقتا کار آسانی نیست و حضور در میدان عمل، اعتقاد و التزام به آن کار سخت تری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب طی ۵۰ سال براساس اصول ثابتی که از فهم عمیق به قرآن گرفته شده حرکت کرده اند و در تمام این سال ها ذره ای از مسیری که بر اساس اصول اندیشه های اسلامی است، منحرف نشدند.

وی ادامه داد: اینکه شخصی بتواند در طول دوران غیبت توحید اجتماعی را در حد عالی و مجتهدانه بفهمد و به میدان عمل وارد کند اتفاقی است که حتی در بین بزرگان، اندیشمندان و فرهیختگان کم نظیر است.

گرزین امام راحل و رهبر معظم انقلاب را از معدود افرادی معرفی کرد که بر تارک این تعداد معدود می درخشند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب و امام راحل به درستی موانع و مشکلات نظام را درک کردند، برای حل آن راهکار ارائه کردند، افق روشنی طراحی کردند و یکی یکی با نگاه مدیریتی وضعیت جامعه را در مسیر پیشرفت قرار دادند به طوری که جبهه حق هر روز قوی تر و جبهه باطل ضعیف تر می شود و این علامت بر حق بودن آن ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان رهبر معظم انقلاب و امام راحل را پرچمداران توحید اجتماعی دانست و افزود: این دو شخصیت کم نظیر توانستند به خوبی جامعه اسلامی را در زمان غیبت امام عصر هدایت کنند و این اثبات حقانیت منظومه فکری آن ها است.