بوشهر- استاندار بوشهر از آماده‌باش کامل مدیران و نیروهای امدادی در استان به خاطر بارش شدید باران خبر داد و گفت: مرخصی مدیران تا پایان بارندگی‌ها لغو شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی امروز تا فردا شاهد بارش شدید باران در سطح استان بوشهر خواهیم بود.

وی آمادگی همه مدیران و گروه‌های امدادی و خدماتی را ضروری دانست و اضافه کرد: ️آماده باش مدیران و نیروهای امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی ضروری است.

استاندار بوشهر از لغو مرخصی مدیران تا خروج سامانه بارشی خبر داد و بیان کرد: به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم در این شرایط مرخصی مدیران استانی تا خروج سامانه بارشی از استان لغو شده است.

محمدی زاده افزود: به منظور آمادگی همه جانبه برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی در استان، معاون عمرانی و مدیران حوزه‌های زیرساختی استان مأمور شده تا با حضور در نقاط مختلف استان، ضمن آماده باش، اقدامات لازم را برای مقابله با وقوع سیل احتمالی انجام دهند.

رستمیان معاون عمرانی و مدیران ستادی حوزه عمرانی استانداری در شهرهای دیر، عسلویه، کنگان، دشتی مستقر شده و همه تیم‌های امدادی شهرهای مذکور در حال آماده باش کامل قرار دارند.