اهواز- معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان از اکران مستند سینمایی «۷۲ ساعت» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حوزه هنری این استان خبر داد.

شهریار قلی گشتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مستند سینمایی «۷۲ ساعت» در سالن اجتماعات حوزه هنری خوزستان اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به اهداف شهید سلیمانی می‌تواند در تداوم مکتب حاج قاسم به خصوص از بعد فرهنگی مؤثر واقع شود، تصریح کرد: حوزه هنری استان به عنوان نهاد اسلامی و انقلابی برای دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده که اکران مستند «۷۲ ساعت» یکی از این کارها است.

قلی گشتی عنوان کرد: مستند ۷۲ ساعت به‌کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر است که از ۱۳ تا ۱۵ دی‌ماه امسال و ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات حوزه هنری خوزستان واقع در اهواز، امانیه خیابان دز شرقی بین لقمان و عارف پخش خواهد شد و علاقه‌مندان برای هماهنگی با شماره تلفن ۰۹۰۱۶۱۸۸۷۸۷ تماس حاصل کنند.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان ابراز کرد: این مستند سینمایی روایتی تازه و منتشر شده از سه روز پایانی زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی عنوان کرد: تولید مستند «۷۲ ساعت» به مدت دو سال طول کشیده که در آن برای اولین بار در گفت‌وگو با نزدیک‌ترین افراد ایرانی و عراقی درباره شهید سلیمانی انجام شده است؛ همچنین این مستند روایت سه روز پایانی زندگی حاج قاسم را بیان می‌کند.

قلی گشتی یادآور شد: این مستند در یک نسخه سینمایی ۷۵ دقیقه‌ای در خانه مستند تولید شده و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.