یاسوج- نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس جلوی شرارت داعش ایستاد و دنیا را از وجود داعش نجات داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نصیر حسینی، ظهر سه شنبه در مراسم دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در یاسوج افزود: داعش ناامنی‌های بسیار ایجاد کرد و جان بسیاری از انسان‌ها را گرفت و شرافت انسانی را لگد مال کرده بود و با تشکیل حکومت، قبور انبیای الهی را نابود کرد و باعث فتنه بزرگی شد.

وی با بیان اینکه اگر شهید سردار سلیمانی و شهدا نبودند، ناموس ملت‌های مسلمان پایمال می‌شد، گفت: یاد و خاطره قهرمانان دفاع مقدس و شهید سلیمانی نباید فراموش شود زیرا اگر آنها نبودند ناموس ملت ایران لگدمال می‌شد همانند آنچه که داعش در کشورهای منطقه ایجاد کرد.

حسینی افزود: در دوران دفاع مقدس صدام درصدد تجاوز به ایران بود و هر کجا دست آنها نمی‌رسید موشک و بمب‌های شیمیایی بر شهرها و جبهه‌ها می‌ریختند و اعمال صدام باعث خوشحالی غرب و دشمنان می‌شد.

وی با بیان اینکه امروز اگر کوتاه بیاییم آنها این جنایات را تکرار خواهند کرد، گفت: غربی‌ها به ایجاد داعش اعتراف کردند و داعش نوامیس مسلمانان را خرید و فروش می‌کرد و غرب در این شرایط نقشه خود را پیاده می‌کرد و اگر داعش پیروز می‌شد، مرحله بعد دستیابی به بغداد توسط داعش بود که توسط سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی سقوط کرد.