با حضور مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد، ساخت ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی در شهرستان رابر به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ساخت ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی در زادگاه سردار شهید سلیمانی با حضور سردار احمدیان، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمود توکلی، مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد و فرزندان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در این مراسم با گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر کمیته امداد بال عاطفی نظام باشد، سپاه سرافراز نیز به عنوان بال انقلابی و اقتدار نظام مطرح است.

وی با تقدیر از همکاری سپاه در ساخت مسکن مددجویان افزود: در فاز نخست، ساخت ۴۱۰۰ واحد مسکونی در سطح کشور با مشارکت سپاه انجام و تحویل مددجویان شد و در فاز دوم نیز ۶۵۰۰ واحد در حال احداث است.

توکلی با اشاره به آغاز ساخت ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی در زادگاه سردار شهید سلیمانی به نیابت از این شهید گرانقدر، خاطرنشان کرد: این ۴۰۰ واحد مسکونی نیز بخشی از فاز سوم مشارکت کمیته امداد با سپاه است که در قالب پروژه ۴۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده و در مرحله نخست آن پنج هزار واحد در حال احداث است.

مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور با اعلام آمادگی برای افزایش سهمیه استان کرمان از ساخت مسکن مددجویان، تاکید کرد: بی‌شک روح بلند شهید حاج قاسم سلیمانی در هر مکانی که دغدغه محرومان باشد، ناظر و حاضر است.