بجنورد- امام جمعه موقت بجنورد خدمت خالصانه به مردم را وظیفه مسئولان دانست و گفت: امروزه بزرگترین جهاد و مبارزه با استکبار، خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رحیم مهدوی پور در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: عمل خیر یک امر ماندگار است که مؤمنان واقعی همواره به دنبال رسیدن و کسب آن هستند.

امام جمعه موقت بجنورد ادامه داد: هر چه پیش انسان است فانی بوده؛ فرزند، مقام و جوانی همه رفتنی هستند اما هر چه نزد خداوند است باقی و جاودان خواهد بود.

وی افزود: دستگیری از هر بنده محتاج یک انفاق است؛ اگر این انفاق با اخلاص و از راه حلال و دل بستگی‌های خود باشد تأثیر بسیار زیادی را دارد.

مهدوی پور تصریح کرد: با تقوا گفتن، انسان متقی نمی‌شود زیرا هیچ فردی با گفتن کلمه آب سیراب نشده و هیچ کس با بیان کلمه علم، عالم نخواهد شد؛ لذا باید تقوا را در عمل پیاده کنیم.

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی، گفت: اگر دشمنان بگذارند اسلام دین دوستی است؛ اما این به معنا آن نیست که تمام دارایی ما را ببرند و ما دم نزنیم.

وی افزود: استکبار جهانی از ابتدای انقلاب دشمنی‌های زیادی را داشته است؛ همانند ماجرای فرعون و حضرت موسی که ماجراهای زیادی داشتند.

مهدوی پور گفت: دشمن متوجه شده صورت انقلاب را با این مردم فهیم نمی‌تواند تغییر دهد لذا سعی دارد سیرت انقلاب را تغییر دهد؛ به عبارتی با عملیات‌های روانی سیرت انقلاب را بدزدد.

امام جمعه موقت بجنورد تاکید کرد: دشمن سعی دارد با ناکارآمد نشان دادن نظام، مردم را نسبت به حکومت بدبین کند.

وی بیان داشت: آمریکا تنها دو راه پیش رو دارد؛ نخست آن خروج مفتضحانه از عراق و دوم اخراج مقتدرانه توسط جبهه مقاومت.

مهدوی پور گفت: تنها عاملی که می‌تواند کشور را ثابت قدم نگه دارد توجه به اصل علوی هیأت من الذله است.

امام جمعه موقت بجنورد بیان کرد: وظیفه امروز مسئولان خدمت خالصانه به مردم است لذا بزرگترین جهاد و مبارزه با استکبار، خدمت به مردم است.