کرمانشاه- مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه از برخورداری ۹۷ درصد روستاهای اسلام آبادغرب از نعمت گاز خبر داد.

سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۹۹.۵ درصد از خانوارهای شهری استان کرمانشاه در قالب ۲۹ شهر و ۸۵ درصد خانوارهای روستایی استان کرمانشاه در قالب یک هزار و ۴۰۵ روستا از نعمت گاز برخوردارند.

وی افزود: در سه شهر ریجاب، ازگله و نوسود پیمانکاران مشغول کار هستند و مراحل پایانی کار گازرسانی را انجام می‌دهند که این شهرها هم به شبکه سراسری متصل گردند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر در ۳۷۵ روستا عملیات اجرایی در حال انجام است و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان کرمانشاه تعریف شده که با اتمام این پروژه‌ها به ۹۵ درصد خانوارهای روستایی گازرسانی خواهد شد.

وی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی، ۱۸ شهرک صنعتی، ۷۴ جایگاه صنعتی و ۶۴۱ هزار مصرف کننده خانگی و تجاری اکنون از نعمت گاز استفاده می‌کنند به طوری که روزانه ۱۴ میلیون متر مکعب گاز در استان کرمانشاه مصرف می‌شود.

شهبازی بیان کرد: به ۹۷ درصد خانوارهای روستایی شهرستان اسلام آبادغرب گازرسانی انجام شده و برای سه درصد باقی مانده هم حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که گازرسانی به این مناطق هم صورت بگیرد.

برچسب‌ها