همدان- مدیر عامل شرکت گاز استان همدان از گازرسانی به جایگاه سی ان جی درگزین در دهه فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دسترسی به جایگاه سوخت سی. ان. جی برای مردم شهرستان درگزین به عنوان یکی از مشکلات این مردم شناخته می‌شود؛ موضوعی که باعث شده تا آنها همواره برای دسترسی به این سوخت، تا شهرستان رزن طی مسیر کنند. از سویی، جایگاه سوختی در این راستا ایجاد شده اما تاکنون به بهره برداری نرسیده است؛ در راستای این مطالبه مردمی، خبرگزاری مهر با انتشار خبری با عنوان لزوم گازرسانی به جایگاه سوخت سی. ان. جی درگزین به پیگیری این موضوع پرداخت.

در این راستا مدیرعامل شرکت گاز همدان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت جایگاه سی. ان. جی شهرستان درگزین مطرح کرد: گازرسانی به ایستگاه مذکور شهرداری درگزین، مطابق برنامه زمانبندی پیمان، اردیبهشت ۱۴۰۱ است که با عنایت به ضرورت دسترسی و بهره مندی مردم شریف درگزین از سوخت گاز، مجموعه شرکت گاز استان این روند را زودتر پیش برده است.

محمد صادق محبی نظر عنوان کرد: این روند، علی رغم شرایط کاری سخت و سرمای هوا و گستردگی عملیات اجرایی با روحیه جهادی، حداکثر اواخر ماه آینده ان شاالله گازدار خواهد شد.

وی از گازرسانی به جایگاه سی. ان. جی درگزین در دهه فجر سال جاری خبر داد و افزود: از ۴ هزار متر لوله گذاری چهار اینچ، سه هزار و ۵۰۰ متر انجام شده که ۵۰۰ متر باقی مانده نیز به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین ایستگاه ۲۵۰۰ مترمکعبی آن تهیه و پس از تست‌ها و تاییدیه های بازرسی فنی در مدار قرار می‌گیرد.