راز و جرگلان- معاون سیاسی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه دشمن توان مقابله نظامی با ایران را ندارد، گفت: دشمنان از طریق جنگ فرهنگی مردم را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مرادی صبح یک شنبه در نشست بصیرتی و سیاسی که در جمع طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) رازوجرگلان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برکات و قدرت‌های جمهوری اسلامی ایران این بود که به دشمنان فهماند اگر بخواهند با این نوع ادبیات برخورد کنند در مقابل آن‌ها می‌ایستیم.

معاون سیاسی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی ادامه داد: از هنرهای انقلاب اسلامی ارائه شجاعت و غیرت به مردم کشور و جهان بود.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران باعث بیداری دنیا شد.

مرادی گفت: پس از ۴۳ سال در مؤلفه‌های قدرت از جمله حوزه نظامی در شرایط خوبی قرار داریم و با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ندای جمهوری اسلامی در جهان به گوش شنیده شد.

معاون سیاسی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی بیان داشت: در ابتدای انقلاب اسلامی تمام دشمنان تا به دندان مسلح، برای نابودی و فروپاشی این انقلاب متحد بودند اما امروز با عزت و سربلندی هستیم.

معاون سیاسی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی وظیفه کنونی مسئولان را روایت انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی دانست و گفت: مسئولان باید همانند این شهید زندگی و عمل کنند.

وی افزود: دشمن می‌داند در جنگ نظامی نمی‌تواند ورود کند لذا در جبهه و میدان فرهنگ مردم را مورد هدف قرار داده است.

مرادی تصریح کرد: اگر بخواهیم همانند شهید سلیمانی زندگی کنیم باید مکتب شهید سلیمانی را مطالعه و در زندگی خود پیاده کنیم.

معاون سیاسی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی عنوان کرد: شهید سلیمانی دشمنان را ذلیل و ملت عزیز ایران را سرافراز کرد که این مسئله جزو برجستگی‌های ویژگی این شهید بزرگوار بوده است و همین امر باعث باعث اتحاد ملت‌ها شد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اهمیت موضوع فضای مجازی در جنگ نرم، اظهار داشت: دشمن مشغول شبهه افکنی در دین و انقلاب است لذا وظیفه ما روشنگری و جهاد تبیین می‌باشد.