کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری عاملان شرارت و درگیری در پارک جوان شهر کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بساطی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پلیس در راستای تأمین امنیت شهروندان و هموطنان با هیچ احدی تعارف ندارد، اظهار داشت: اگر مشاهده کنیم امنیت و آسایش شهروندان کاشانی توسط فرد یا افرادی تهدید شود به شدت با آن فرد مقابله می‌شود.

وی از ایجاد شرارت و مزاحمت توسط سه نفر در پارک جوان شهر کاشان خبر داد و ابراز داشت: مأموران پلیس کاشان بعد از اعلام وصول گزارش‌هایی مبنی بر شرارت سه نفر در پارک جوان به سرعت وارد عمل شده و این افراد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه این عملیات پس از هماهنگی با مقامات قضائی انجام شد، تصریح کرد: افراد دستگیر شده همراه با پرونده متشکله تحویل مقامات قضائی شدند.

دستگیری زوج قاچاقچی در کاشان

وی همچنین از دستگیری زوج قاچاقچی در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد شهر کاشان حین کنترل محورهای ورودی یخ شهر کاشان به یک دستگاه خودرو پراید به سرنشین زن و شوهر جوان به همراه دو فرزند خردسالشان مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو سه کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر کشف کردند، افزود: متهمان قصد داشتند در پوشش خانوادگی این مقدار از مواد مخدر را به تهران منتقل که با هوشیاری مأموران دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

شناسایی و دستگیری ۲ سارق کابل برق با ۵۵ فقره سرقت در کاشان

وی همچنین از شناسایی و دستگیری دو سارق کابل برق با ۵۵ فقره سرقت در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: به دنبال چندین فقره سرقت کابل‌های برقی در کاشان که موجب خسارت‌هایی نیز به اموال عمومی شده بود پرونده‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل و مراتب مورد پیگیری پلیس کاشان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تاکید کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با انجام بررسی‌های میدانی و تحقیقات پلیسی و همچنین هدفمندسازی گشت‌زنی‌های انتظامی، دو نفر از سارقان را که در یکی از مکان‌های فرعی خلوت در حین سرقت بودند را مشاهده و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی یادآور شد: متهمان در تحقیقات فنی به عمل آمده با قرار گرفتن در برابر مستندات غیرقابل انکار پلیس، به ارتکاب ۵۵ فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان کاشان اعتراف کردند.