رشت- رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها باید برای بخش کشاورزی مفید باشد، ادامه داد: ۶۵۰ مرکز توان افزایی و مهارت آموزی کشاورزی فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهرخ رمضان نژاد صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به اینکه این سازمان بر مبنای اقدامات علمی و دانش بنیان عمل می‌کند، اظهار کرد: ۱۳ هزار مهندس کشاورزی در گیلان فعال هستند.

وی با تأکید بر اینکه برنامه ریزی ها باید به گونه‌ای باشد که فایده آن به کشاورزی و کشاورزی برسد، گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی، مهارت محوری و نزدیکی علم و فن با تجربه از جهت گیری های سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با اشاره به فعالیت ۶۵۰ مرکز توان افزایی و مهارت آموزی کشاورزی در کشور، ادامه داد: با اجرای طرح نظام اجرایی سهم‌بری دانش از تولید در کشاورزی (سدات)، می‌توانیم پیوندی پایدار بین مهندسان کشاورزی با دست اندرکاران تولید و کشاورزان برقرار سازیم.

وی اضافه کرد: که در تلاش هستیم در هر دهستان، مرکز خدمات کشاورزی ایجاد کنیم تا امور مربوطه، در همانجا از سوی کشاورزان پیگیری شود.