مدعیان رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی کشور در حالی از امروز در گرگان به مصاف هم می‌روند که کادر فنی تیم ملی هم با دقت مشغول رصد برترین نفرات هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور از امروز به میزبانی گرگان آغاز شد و قرار است طی آن مدعیان اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم به مصاف هم بروند. همچنین مدعیان اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز فردا باید به روی تشک بروند تا در نهایت تکلیف نفرات برتر اوزان دهگانه مشخص شود.

اما یکی از نکاتی که رقابت‌های قهرمان کشور امسال را مهم‌تر جلوه داده، بحث آغاز چرخه انتخابی تیم ملی از همین مسابقات است که طبیعتاً مدعیان را با شور و انگیزه بیشتری راهی میدان می‌کند.

بدین ترتیب مدعیان کسب دوبنده تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی چین و رقابت‌های جهانی صربستان از امروز باید نخستین گام را برای رسیدن به هدفشان بردارند.

ضمن اینکه پژمان درستکار به عنوان سرمربی تیم ملی و همچنین محسن کاوه، بهروز یاری، مجید خدایی، مصطفی میرعمادیان و بهنام احسان پور به عنوان اعضای کمیته فنی بر مصاف آزادکاران نظارت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد فقط ۶ مدال آور رقابت‌های جهانی نروژ از حضور در این رقابت‌ها معاف هستند.