اسلامشهر- رئیس ستاد دهه فجر اسلامشهر از برگزاری ۱۰ برنامه شاخص طی ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نوروزی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد دهه فجر اسلامشهر طی سخنانی گفت: اگر قدر نعمات الهی را بدانیم، بر نعمت افزوده می‌شود و اگر کفران نعمت کنیم، خداوند نعمت را خواهد گرفت، انقلاب اسلامی رژیم شاهنشاهی دو هزار و ۵۰۰ ساله مورد حمایت شرق و غرب را شکست داد و پیروز شد، که این یک نعمت الهی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی استقلال را برای کشور به ارمغان آورد، خاندان پهلوی بزرگان و علما و شخصیت‌هایی مانند آیت الله کاشانی را از ما گرفت، اما سرانجام خداوند نعمت انقلاب را به ما ارزانی کرد، حال باید این نعمت را حفظ کنیم، که یکی از راه‌های حفظ آن گرامیداشت ایام الله است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اسلامشهر با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر خواستار تلاش بیش از پیش برای شکر نعمت انقلاب اسلامی شد و افزود: ۳۰ کمیته در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اسلامشهر تشکیل و کار در کمیته‌ها آغاز و وظایف کمیته‌ها به دقت تشریح شده است.

وی از برگزاری ۱۰ برنامه شاخص طی ۱۰ روز دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: در روز ۱۲ بهمن زنگ انقلاب اسلامی نواخته می‌شود، ۱۴ و یا ۲۱ بهمن غبارروبی از گلزارهای شهدا اسلامشهر را خواهیم داشت، همچنین یک روز فراگیر برای دیدار با خانواده‌های شهدا در قالب طرح سپاس خواهیم داشت و نیز تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر اسلامشهر است.

نوروزی افزود: روز ۱۵ بهمن نیز شاهد برگزاری میز خدمت در نماز جمعه خواهیم بود، همچنین تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان ورزشی، حافظان و قاریان قرآن و… در ایام دهه فجر را خواهیم داشت.