همدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان همدان باز است و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صفر صادقی راد با بیان اینکه استان همدان از روز گذشته تاکنون در همه شهرستان‌های استان بارش برف و باران گزارش شده است، افزود: در محورهای شریانی و به ویژه در مناطق کوهستانی بارش برف و باران از طریق اکیپ‌های راهداری گزارش شده است اما خوشبختانه تمامی محورهای مواصلاتی استان همدان باز بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

وی اظهار کرد: برای عملیات برف روبی و بازگشایی محورهای برف گیر، نیروهای راهداری با انواع دستگاه ماشین آلات فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به انجام عملیات برف روبی در محورهایی مانند گردنه اسدآباد، سوباشی، گرمک و … بیان کرد: از روز گذشته تاکنون عملیات برف روبی و شن و نمک پاشی از طریق اکیپ‌های راهداری انجام شده است.

صادقی راد در ادامه تأکید کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان همدان تمام محورهای مواصلاتی استان باز بوده و مشکلی خاصی وجود ندارد.

این مسئول یادآور شد: مردم می‌توانند پیش از سفر و تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها با خبر شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان خاطرنشان کرد: در عملیات راهداری زمستانی امسال ۳۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۵۳۲ نیروی راهداری به شکل شیفتی در ۳۴ راهدارخانه استان همدان به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.