شیراز- رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نسبت به حواشی ایجاد شده در خصوص مصوبه سفر اعضای شورای شهر به نمایشگاه اکسپوی دبی واکنش نشان داد و گفت: شورای شهر ملعبه دست افراد تازه به دوران رسیده نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، در سی و هفتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز که بعد از ظهر یکشنبه برگزار شد مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص مصوبه سفر جمعی از مدیران شهری و کارشناسان شهرداری شیراز به اکسپو دبی واکنش نشان داد.

مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اعضای شورای شهر نباید یکپارچگی خود را از دست بدهند، مگر این شورا ملعبه دست افراد تازه به دوران رسیده است؟ شورا نمایندگان واقعی مردم اند و نماینده مجازی مردم نیستند.

وی اضافه کرد: چشم‌های خود را خوب باز کنید و ژرف نگاه کنید و اگر اعضای نخبه شورای شهر با تمامی ویژگی‌های که دارند برای شیراز کار نکنند هیچ گروه دیگری نمی‌توانند برای شیراز برنامه ریزی و برنامه اجرا کنند.

رئیس شورای شهر شیراز ادامه داد: گروه‌های هم سو نیز در پی تصمیمات اخیر شورا نسبت به انتقاد از شورا اقدام و در فضای مجازی نسبت به انتقاد غیر منصفانه اقدام کرده اند اما برای پیشرفت شهر باید به جای انتقاد در فضای مجازی به دنبال توسعه بود.

طاهری ادامه داد: برخی از منتقدان با انتقاد منصفانه در تلاش هستند تا مشکلات موجود در جامعه را واقع‌گرایانه بیان کنند اما برخی در تلاش اند تا تنها کورکورانه نسبت به انتقاد اقدام کنند.

به اعتقاد رئیس شورای اسلامی شهر شیراز جامعه باید از شهرداری شیراز به خاطر فعالیت‌های مدیریت شهری تقدیر کند.

طاهری در خصوص مصوبه سفر مدیران و کارشناسان شهرداری شیراز به دبی بیان کرد: این سفر علمی و پژوهشی است و شهرداری باید بودجه مالی لازم، ارائه گزارش علمی و ارائه طرح سفر علمی و برنامه ریزی سفر را انجام داده و اگر شهرداری مایل باشد می‌تواند این سفر را لغو و تعطیل کند.