ششمین دوره نمایشنامه‌خوانی مرکز تئاتر مولوی از روز پنجشنبه ۳۰ دی با اجرای ۲ نمایشنامه‌خوانی آغاز می‌شود.

امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره روند برگزاری ششمین دوره نمایشنامه خوانی این مجموعه، به خبرنگار مهر گفت: با بررسی‌های انجام شده از بین آثار متقاضی حضور در ششمین دوره نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی، ۸ نمایشنامه که تألیف دانشجویان است برای حضور در این دوره انتخاب شدند.

وی با اشاره به آغاز ششمین دوره نمایشنامه خوانی مولوی از روز پنجشنبه ۳۰ دی، توضیح داد: در این روز ۲ نمایشنامه «دخیل بر پنجره نگشوده فولاد» نوشته لیدا شیرمرد و کارگردانی علی حیدری و «گوریل» نوشته و کارگردانی نیما آقاخانی به ترتیب در ساعت ۱۵ و ۱۶ خوانش شوند.

حریری ادامه داد: تا اسفند سال جاری و هر پنجشنبه ۲ اثر در قالب ششمین دوره نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی خوانش می‌شوند.

وی یادآور شد: به دلیل میزبانی مرکز تئاتر مولوی از چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، وقفه‌ای در برگزاری این رویداد نمایشنامه خوانی ایجاد می‌شود و بعد از پایان جشنواره باقی نمایشنامه‌ها خوانش می‌شوند.

مدیر مرکز تئاتر مولوی با اشاره به اینکه حضور در جلسات نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی برای عموم آزاد است، تأکید کرد: کار برگزیده ششمین دوره نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی توسط این مرکز برای اجرای عمومی در تالار مولوی حمایت می‌شود.