نمین - امام جمعه موقت شهرستان نمین گفت: اتحاد ایران، روسیه و چین علاوه بر نمایش اقتدار این سه کشور عزت ایران اسلامی را نیز به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ولی نظرپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نمین اظهار کرد: ایران به همراه روسیه و چین رزمایش دریایی برگزار می‌کنند این عزت جمهوری اسلامی ایران را می‌رساند در گذشته کدام کشور برای ایران ارزش قائل بود.

وی افزود: حضرت علی ابن علی (ع) در خطبه ۹۹ نهج‌البلاغه می‌فرماید یادآوری مرگ باعث می‌شود سراغ گناه و معصیت نروید.

خطیب جمعه نمین با اشاره به اینکه مرگ و ویرانی قبر را هرگز فراموش نکنید، گفت: به هوش باشید، مرگ نابود کننده لذّت ها و شکننده شهوت‌ها و قطع کننده آرزوهاست، قول زرق و برق دنیا را نخورید دنیا ناپایدار و بی وفا است برای انجام شکر در برابر نعمت‌ها و احسان بی شمار الهی، از خدا یاری بخواهید.

حجت‌الاسلام نظرپور با اشاره به گناه و معصیت افزود: حیف است خداوند به انسان قدرت و عزت بدهد و انسان آن را در نافرمانی پروردگار عالم هزینه کند گناه و معصیت به ما ضرر می‌رساند و باعث می‌شود انسان دچار غم و اندوه شده و حسرت بکشد.

وی با اشاره به ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر گفت: ولادت خانم فاطمه زهرا (س) را تبریک عرض می‌کنم به والدین احترام بگذارید و اگر از دنیا رفته‌اند برای آرامش آنها صدقه و نماز هدیه کنیم.

امام جمعه نمین انتخاب فرماندار نمین را تبریک گفت و بیان کرد: فرد انتخابی تجربه و تخصص لازم را دارد مسئولان استانی و شهرستانی با کمک مردم دست به دست هم بدهند تا فرماندار جدید در انجام مأموریت خود موفق شود.