مراسم کلنگ‌زنی مسجد دانشگاه خاتم‌الانبیا(ص) پدافند هوایی ارتش با حضور فرمانده این نیرو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آیین کلنگ‌زنی مسجد دانشگاه خاتم‌الانبیا(ص) پدافند هوایی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن گفت: مسجد، اهمیت زیادی در پرورش جامعه از لحاظ دینی و شئون دیگر از جمله اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علمی برای مسلمانان دارد، بزرگان دین همواره مسلمانان را به ساختن مساجد تشویق و فضیلت‌ها و ثواب بسیاری برای این کار ذکر کرده‌اند.

وی افزود: در این روز مبارک این توفیق را پیدا کردیم که مراحل ساخت مهم‌ترین مرکز فرهنگی و مذهبی این دانشگاه را شروع کنیم و باید ساخت این زیربنای اعتقادی و عقیدتی را خیلی محکم و استوار انجام دهیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: دانشگاه پدافند هوایی تاکنون از وجود چنین مرکزی بی‌بهره بوده که در این روز مبارک و به یمن ولادت حضرت فاطمه(س) ساخت این مکان مقدس آغاز خواهد شد.

امیر صباحی‌فرد گفت: دانشگاه مرکز علم و دانش است و باید تمام توان خود را برای ارتقای توان علمی دانشجویان این دانشگاه به کار ببریم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید به نقش پدران در قدردانی و حفظ منزلت مادران در خانواده تأکید کرد: همه فرزندان دوست دارند که همواره با پدر و مادر خود زندگی کنند و ما به عنوان پدر خانواده وظیفه داریم علاوه بر مدیریت خانواده پناهگاه امنی برای همسر و فرزند خود باشیم و با احترام به همدیگر کانون گرم خانواده را حفظ کنیم.