اصفهان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ما می‌توانیم برنامه‌هایی را طراحی کنیم که در آن مردم تصمیم‌گیر و اجرا کننده برنامه‌ و جشن‌های انقلابی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی احمدی ظهر دوشنبه در آستانه گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در زمانی که غرب و شرق دنیا را تقسیم کرده بودند و تصمیم گیران تحت سیطره شرق و غرب بودند، امام آمد و آرمان‌های جدید را با پشتوانه الهی در آن دنیا تعریف کرد.

وی افزود: حرکت انقلاب با شعارهای متفاوت و بر پایه رأی مردمی با محوریت دین شکل گرفت و امروز می‌بینیم شعارها و آرمان‌های انقلاب جهانی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: چالش‌ها را ببینید چه میزان تغییر پیدا کرده است که روزی تصمیم می‌گرفتند برای ما و اجرا می‌کردند اما امروز اگر هم بخواهند تصمیمی بگیرند باید اتحاد بین‌المللی تشکیل دهند.

تبیین دستاوردهای گام دوم انقلاب

وی افزود: ۱۲ بهمن به جهت اینکه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور و آغاز و مقدمه جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است اهمیت دارد.

احمدی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از برنامه‌های این روز عنوان کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گذشته را تبیین، وضع فعلی را تشریح و آینده را روشن کرده است.

وی با اشاره به امید بخشی بر محور انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: امید کاذب نیاز نیست، امیدهای واقعی را در جامعه نشر دهید بر محور شعارهای انقلاب تا رفع مشکلات مردم با امید و اراده مسئولین صورت بگیرد و اینگونه حرکت بر محور انقلاب باعث موفقیت‌های روز افزون خواهد شد.

دخالت مردم در اجرای جشن‌های انقلاب

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی به دست مردم صورت گیرد ما می‌توانیم برنامه‌هایی را طراحی کنیم که در آن مردم تصمیم گیر و اجرا کننده برنامه‌های انقلاب باشند.

وی خاطر نشان کرد: ستادهای مردمی در تمامی دستگاه‌ها، نهادها، مساجد، مدارس و … تشکیل شود و جشن‌های محله محور با پوشش رسانه‌ای قوی توسط صدا و سیما برنامه‌ریزی شود.

احمدی تاکید کرد: از فضای مجازی نهایت استفاده را باید در جهت نشر فرهنگ و آرمان انقلاب کرد و به شبهات در این فضا پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: استان اصفهان در زمان انقلاب تعداد ۲۱۷ شهید تقدیم انقلاب کرده است که نباید یاد و نام این شهدا فراموش شود.