اندیمشک- فرماندار اندیمشک با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در این شهرستان گفت: با برگزاری این همایش، شور و نشاط به جامعه باز می‌گردد.

پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه‌هایی برای ایجاد شور و نشاط در جامعه و فرهنگ سازی برای شرکت عموم مردم در ورزش همگانی در شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد.

وی افزود: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در تاریخ پانزدهم بهمن‌ماه از ساعت ۷:۳۰ از میدان امام خمینی مرکز شهرستان و به سمت مقبره شهدای گمنام برگزار می‌شود.

فرماندار اندیمشک گفت: ویژه برنامه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در اندیمشک به صورت زنده از طریق صدا و سیما خوزستان، شبکه سوم سیما و شبکه شما پخش خواهد شد.

جهانگیری با بیان اینکه این مراسم در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: توزیع تعرفه‌های قرعه کشی همایش از روز سه‌شنبه هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ در محل سالن شهید سروندی انجام می‌شود.

فرماندار اندیمشک با دعوت از عموم شهروندان گفت: به قید قرعه از میان افراد حاضر در همایش پیاده روی خانوادگی ۲۰۰ قلم کالای خانگی و ده‌ها جایزه دیگر شامل البسه ورزشی توزیع خواهد شد.