رشت- اعضای شورای شهر رشت از رئیس جمهور خواستند در سفر به این استان از وضعیت رودخانه گوهررود، زرجوب، تالاب عینک و محل دفن زباله سراوان حضوری بازدید کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نایب رئیس شورای شهر رشت عصر چهارشنبه در بیست و یکمین جلسه شورای شهر رشت با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان، اظهار کرد: با اولویت بخشی پروژه‌های اساسی و حیاتی بیشتر مشکلات مردم برطرف می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه بیشترین دغدغه‌های مردم در بخش‌های صنعت، گردشگری و کشاورزی است، گفت: بیکاری جوانان در گیلان سبب شده بسیاری از خانواده‌ها درگیر این معضل شوند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران از مقوله فرهنگ غافل نباشند و به تالار مرکزی رشت نیز کمک کنند، افزود: رویکرد شورای ششم نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار بوده محروم از ارائه خدمات و شاخصه‌های توسعه شهری است.

شهردار رشت از نجابت شورای شهر سو استفاده می‌کند

عضو شورای شهر رشت با انتقاد از عدم دعوت نخبگان مردم در جلسات معارفه استان دار و فرمان دار و حضور رئیس جمهور در استان، گفت: حق منتخبان شهر است که با رئیس جمهور ملاقات داشته و مشکلات مردم شهر رشت بیان کنیم.

مسعود عباس نژاد با بیان اینکه دغدغه مردم رشت معضل سراوان، گوهررود، زرجوب و تالاب عینک بوده و باید زمینه حضور میدانی رئیس جمهور در این مناطق را فراهم کنیم، ادامه داد: نباید رئیس جمهور را به بازدید از مناطقی ببرند که مشکلی ندارد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه ویژه رئیس جمهور به این سه منطقه در شهر رشت، اضافه کرد: وضعیت پاکبانان شهرداری رشت مناسب نیست و لباس‌های مناسبی برای فصل سرما ندارند.

عباس نژاد با بیان اینکه شهردار رشت از نجابت شورای شهر سو استفاده می‌کند، گفت: شورای ششم برای ایجاد تغییر آمده متأسفانه هیچکدام از تذکرهای شورای شهر در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری لحاظ نشده است.