معرفی بهترین کمدین های متولد دهه ۵۰ در «ترین ها»، بررسی کتاب «بنویس تا اتفاق بیفتد» در «صدو یک راه برای کتاب نخواندن» و مرور یک موسیقی تیتراژ در «پیش پرده» برنامه های جدیدرادیو صبا هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، معرفی بهترین کمدین های متولد دهه ۵۰ در برنامه «ترین ها»، بررسی کتاب «بنویس تا اتفاق بیفتد» در برنامه «صدو یک راه برای کتاب نخواندن» و مرور یک موسیقی تیتراژ ماندگار در برنامه «پیش پرده» سه برنامه رادیو صبا طی روزهای آینده هستند.

معرفی بهترین بازیگران مرد کمدی متولد دهه ۵۰

برنامه «ترین‌ها» با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین‌های ایران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری، گردشگری پخش می‌شود.

«ترین ها» در طول هفته در فضای مجازی موضوعات مختلفی از جمله ورزش، تفریحات، گردشگری، فضای مجازی و ...را مطرح تا در زمان پخش برنامه به کمک شنوندگان به ترین ها از نظر مخاطبان برسند. این برنامه در فضایی شاد و پر انرژی تقدیم مخاطبان می شود. این برنامه روز جمعه هشتم بهمن با موضوع بهترین بازیگرهای مرد کمدی متولد دهه ی ۵۰ راهی آنتن می شود.

در فهرست ترین‌ها اسامی این بازیگران کمدی نام سعید آقاخانی، مهران احمدی، بهنام تشکر، محسن تنابنده، یوسف تیموری، امیر جعفری، پژمان جمشیدی، رامبد جوان، جواد رضویان، رضا شفیعی جم، علی صادقی، مجید صالحیف مهران غفوریانف هادی کاظمی، احمد مهرانفرو محمدرضا هدایتی به چشم می خورد.

برنامه «ترین‌ها» روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف‌اله و اجرای شاهین جمشیدی و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار و صدابرداری رضا سلیمانی به مدت ۹۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می شود.

«بنویس تا اتفاق بیفتد» با ۱۰۱ راه متنوع

رادیو صبا در برنامه «صد و یک راه برای کتاب نخواندن» با ۱۰۱ را ه متنوع این کتاب را به مخاطبان معرفی می کند.

هنریت کلاوس در کتاب «بنویس تا اتفاق بیافتد» قدرت طرفداران تفکر مثبت و خلاق را به طور خلاصه بیان می‌کند.

در بخشی از این کتاب درباره‌ی تجربه‌های انسان‌های موفق و مشهور می‌خوانیم:

من هنوز هم داستان‌های جذابی از افراد مشهوری می‌شنوم که پیش از دست یافتن به شهرت امروزی خود، رویاهایشان را نوشته‌اند. جیم کری به تپه هالیوود رفت و چکی به مبلغ ۱۰ میلیون دلار در وجه خود نوشت. او در قسمت یادداشت نوشت «برای خدمات ارائه شده». این کمدین بعد از گذشت سال‌ها چک را پیدا کرد. مدت‌ها قبل او این مبلغ را برای بازی در یک فیلم گرفته بود. اکنون او جزء بازیگران گران‌قیمت این صنعت است و برای یک فیلم حدود ۲۰ میلیون دلار می‌گیرد. او در یک حرکت زیبا پیش از دفن پدرش چک را در جیب کت او قرار داد ... .

«صد و یک راه برای کتاب نخواندن» به تهیه کنندگی مژگان فرزین، گویندگی آرمان غفاریان وکارشناسی اشکان امجدی روز های پنج شنبه و جمعه ساعت ۱۱ تقدیم به مخاطبان می شود

پخش موسیقی تیتراژ «مدار صفر درجه» و یک خاطره بازی دیگر

برنامه «پیش پرده» با مروری ‌بر ماندگارترین و خاطره‌سازترین موسیقی‌های مربوط به برخی برنامه‌ها و آثار سینمایی و تلویزیونی همراه مخاطبان رادیو صبا می شود. این برنامه با پخش و بررسی تیتراژهای ماندگار که برای بسیاری از مخاطبان دربرگیرنده خاطرات تلخ و شیرینی است خاطره انگیز است.

برنامه «پیش پرده» جمعه هشتم بهمن به سراغ موسیقی تیتراژ سریال تلویزیونی «مدار صفر درجه» به کارگردانی حسن فتحی می رود.

موسیقی تیتراژ سریال «مدار صفر درجه» به آهنگسازی فردین خلعتبری با ترکیب کم نظیر خواننده و ترانه‌سرای فقیدش بدون هیچ تردیدی از باکیفیت‌ترین و ماندگارترین آثار به ثبت رسیده در این عرصه است.

سریال «مدار صفر درجه» از اردیبهشت ۱۳۸۶ از شبکه اول تلویزیون ایران پخش و تبدیل به یکی از سریال‌های محبوب تلویزیون شد که بارها بازپخش آن توسط مردم درخواست شده‌است.

«پیش پرده» به تهیه کنندگی سیامک احمدی پور و با اجرای علیرضا سعیدی روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ راهی آنتن صبا می شود.