سنندج- امام جمعه سنندج گفت: رهبر معظم انقلاب در جلسات متعددی که با اعضای مجلس خبرگان رهبری و ائمه جمعه دارند همواره از رفع فقر به عنوان دغدغه خویش نام برده و همه را به این مهم سفارش می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی روز شنبه در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری کارآفرینی در سنندج اظهار کرد: فرا رسیدن ایام دهه فجر انقلاب را به مردم ایران تبریک می‌گوئیم و قدردان این اقدام پسندیده هستیم.

وی افزود: خداوند متعال همه بشریت را به نیکی به همدیگر دعوت می‌کند و در آیات متعدد ما مسلمانان را به انجام امور خیرخواهانه سفارش کرده است.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره در جلسات با ائمه جمعه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری از فقر زدایی به عنوان دغدغه اصلی خویش یاد کرده و ما مسئولان را به رفع مشکلات فقرا سفارش می‌کنند.

امام جمعه سنندج افزود: تلاش‌های حاج قاسم در برقراری امنیت منطقه هیچگاه فراموش نخواهد شد و همه ما مدیون این شهید والامقام هستیم.

ماموستا رستمی تصریح کرد: ثروتمندان وظیفه دارند که ثروتی را که خداوند متعال به عنوان امانت در اختیار آنان قرار داده است به نحو احسن خرج کنند.

وی افزود: باید حافظ امنیت جامعه باشیم و از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کنیم و این دستاوردها را برای نسل جوان بازگو کنیم.